حمل ریلی به مغولستان

حمل ریلی از مغولستان ( باربری از مغولستان ) |  09305335020

 

کشور مغولستان در شمال آسیای مرکزی قرار دارد، این کشور از شمال با روسیه و از جنوب با چین همسایه است. پایتخت مغولستان شهر اولان باتور بوده و صادرات و واردات از بخش‌های مهم اقتصادی در کشور مغولستان است، در این کشور محصولات صادراتی بیشتر شامل مس و پوشاک و احشام است؛ در رده‌بندی‌های جدید گزارش شده است که پشم و سنگ‌های غیر آهنی نیز بخش مهمی از محصولات صادراتی در کشور مغولستان را تشکیل داده‌اند. بیشتر صادرات کشور مغولستان به چین، کانادا و آمریکا صورت می‌گیرد. در این کشور محصولات وارداتی نیز شامل ماشین آلات، تجهیزات و همینطور سوخت و اتومبیل است و یکی از بهترین کشورهایی است که واردات مواد غذایی را آزاد دانسته است. واحد پول این کشور توگروگ نام دارد و نظام سیاسی آن جمهوری پارلمانی است.

با شرکت خادم ریل می توانید از روشهای حمل و نقل بین المللی کالا از طریق اتصالات ریلی از کشورهای همسایه به مغولستان بهره مند شوید. مغولستان با داشتن اتصالات ریلی با روسیه و چین به عنوان یکی از کشورهای مهم در زمینه حمل و نقل ریلی در منطقه آسیا محسوب می شود. این اتصالات شامل دو خط اصلی است. اولین خط از شمال به جنوب از شهر اولانگام در شمال مغولستان شروع شده و به سمت جنوب به شهر زمین-یید ادامه یافته و وارد کشور چین می گردد.  دومین خط نیز از شرق مغولستان شروع شده و به سمت غرب به شهر آلتای متصل می باشد.

اقلام صادراتی از ایران به مغولستان شامل مواردی از قبیل: ظروف یکبار مصرف، فرش و سایر کفپوش های نساجی، محصولات سرامیکی، سبزیجات، میوه و آجیل، صابون، روان کننده، واکس، شمع، خمیر مدل سازی، کاکائو، پارچه، توری، پرده، غلات، ارد، نشاسته، سوخت های معدنی، روغن، محصولات تقطیری، پشم و موی حیوانات و الیاف نساجی می باشد.

 

حمل ریلی از ایران به ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان ( ارسال بار ریلی از ایران به ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان

حمل ریلی از ایران به روسیه و ترکیه ( ارسال بار ریلی از ایران به روسیه و ترکیه )

حمل و نقل بین المللی و ترانزیت از اقصی نقاط جهان به کشورهای آسیای میانه، روسیه، آذربایجان و ..