حمل ریلی از امیر آباد

حمل ریلی از ایستگاه جلفا-باربری ریلی از ایستگاه امیرآباد-ارسال بار از ایستگاه امیرآباد ( باربری از امیرآباد ) | 09120499750

حمل و نقل بین المللی،باربری ریلی،ارسال بار بصورت ریلی یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشورها و تقویت همکاری‌های بین‌المللی است. حمل ریلی با ویژگی‌های کارآمد ،قیمت های مناسب، به یک گزینه جذاب برای حمل و نقل بین المللی،باربری ریلی تبدیل شده است. بندرامیرآباد، با توجه به موقعیت و شرایط حمل بار ریلی که از بندر امیرآباد با فراهم شدن زیرساخت های ریلی  در راستای حمل مستقیم بار از کشتی به ریل انجام شده است امکان حمل بار بویژه محموله های ترانزیتی را بندر امیرآباد افزایش می دهد.

خادم ریل در امیرآباد نماینده فعال دارد و برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از هزینه ها با کارشناس بابایی  از طریق شماره تماس 09120499750 در ارتباط باشید.

ایستگاه ریلی امیرآباد با تسهیلات و زیرساخت‌های مدرن، یک مرکز حائز اهمیت در حمل و نقل بین المللی،باربری بین المللی است. شرکت حمل و نقل بین المللی خادم ریل،شرکت باربری خادم ریل با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ، امکان حمل بارهای مختلف با وزن و حجم متفاوت را دارد.

باربری بین المللی با استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی خادم ریل از ایستگاه ریلی امیرآباد به تمامی نقاط ایران و از طریق ایستگاه های مرزی به کشورهای همسایه دسترسی پیدا می کند که این موضوع باعث تسهیل در زمان تحویل بار و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

حمل ریلی از ایستگاه ریلی امیرآباد،ارسال بار بصورت ریلی با شرکت حمل و نقل بین المللی خادم ریل، باربری خادم ریل به دلیل بکارگیری نیروی متخصص و با سابقه منجر به بهره‌ وری بالا و کاهش هزینه‌های حمل و نقل،هزینه های باربری می‌شود.

محمولات صادراتی،وارداتی و یا ترانزیتی بسیاری از طریق بندر امیرآباد حمل می شود و سیمان، ذرت و انواع نمک از عمده کالاهایی بوده که به‌ صورت ریلی در این بندر جابه‌جا شده است.

منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد تنها بندر متصل به شبکه راه‌آهن سراسری در شمال کشور است که با دارا‌بودن 25‌کیلومتر شبکه ریلی داخلی  در واردات، صادرات و ترانزیت کالا در منطقه از سهم ویژه ای برخوردار است و با بهره‌برداری از تنها اسکله رو‌ ـ رو ریلی کشور در این بندر ترانزیت کالا از بندر امیرآباد به کشورهای CIS (ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان)عراق و افغانستان افزایش چشمگیری دارد.

بندر امیرآباد که در حاشیه ی دریای خزر واقع شده و مرز آبی مشترک با کشور روسیه(بندر آستاراخان،بندر ماخاچ قلعه،بندر اولیا)،ترکمنستان(بندر ترکمن باشی) و قزاقستان(بندر آکتائو) دارد می تواند پل ارتباطی بسیار قدرتمندی جهت ارسال بار صادراتی، وارداتی،ترانزیت داخلی و یا ترانزیت خارجی باشد و خادم ریل به عنوان یک همراه با تجربه در کنار تجار،بازرگانان، صنعتگران و فعالین اقتصادی است. جهت اطلاع از هزینه ها و مشاوره با کارشناس بابایی از طریق شماره تماس 09120499750 در ارتباط باشید.