ایستگاه های ریلی ایران

  • خانه
  • ایستگاه های ریلی ایران

ایستگاه های ریلی باری ایران – گروه خادم ریل 09120290677

ایران تا سال 1402 دارای حدود 15037 کیلومترراه آهن استاندارد می باشد، که ساخت و توسعه خطوط آهن ایران توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای ترابری کشور درحال انجام است.

ایستگاه باربری ریلی مشهد

ایستگاه ریلی باری مشهد یکی از قدیمی ترین ایستگا های ریلی کشور است که  بصورت حمل داخلی و خارجی فعالیت دارد.

مشهد از شهرهای بزرگ تجاری ایران است که ظرفیت بارگیری و امکانات اختصاصی مربوط به واگن و غیره را داراست.

مهم ترین مسیرهای حمل بار ریلی از/ به ایستگاه مشهد:

خط ریلی تهران (سایر شهرها)، مشهد

خط ریلی مشهد، سرخس

خط ریلی مشهد، بندرعباس

ازاین مسیرها برای صادرات و یا واردات بارهای ریلی به/از کشورهای CIS استفاده میشود.

عمدتاً کالاهایی مانند انواع سنگ، مواد اولیه و کالاهایی با تناژ بالا … بصورت ریلی در این مسیر حمل می شوند.

ایستگاه باربری ریلی تهران

ایستگاه باربری ریلی تهران یکی از مهمترین و پرتراکم‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن درایران می‌باشد. این ایستگاه واقع در جنوب شهر تهران واقع شده و نقطه تلاقی خطوط ریلی شمال – جنوب و شرق – غرب کشوراست. این ایستگاه نقطه توزیع و انتقال بارهای مختلف از جمله بارهای کانتینری، مواد معدنی، مواد غذایی و سایر محموله ها در سطح کشور است. امکانات اصلی ایستگاه باربری ریلی تهران عبارتند از:

۱. پلتفرم‌ها: ایستگاه باربری ریلی تهران دارای پلتفرم‌های مخصوص بارگیری و تخلیه بارها است که از طریق قطارها به مقاصد مختلف ارسال می‌شوند.

۲. سیستم‌های لجستیکی: ایستگاه مجهز به سیستم‌های پیشرفته‌ای برای مدیریت باربری و انتقال بارها می‌باشد، از جمله سیستم‌های ردیابی و نظارت بر بار، نرم‌افزارهای مدیریت انبار و ترتیب بارگیری.

۳. امکانات حمل و نقل: ایستگاه باربری ریلی تهران دارای تجهیزات و وسایل حمل و نقل متنوعی برای انتقال بارها به مقاصد مختلف است، از جمله کامیون‌ها، کشواره‌ها و لیفتراک‌ها.

4. امنیت: ایستگاه باربری تهران دارای امنیت بالا است و دارای سیستم‌های نظارتی و امنیتی جهت حفاظت از بارها و تسهیل در پیگیری بارها در طول مسیر است.

ایستگاه باربری ریلی تهران به عنوان یک مرکز حمل و نقل بار مهم در ایران با تجهیزات و امکانات پیشرفته خود نقش مهمی در حمل و نقل بارها در سراسر کشور دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در تهران قادر به حمل کلیه بارها به آسیای میانه، ترکیه و اروپا از ایستگاه نیک پسندی میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود.

ایستگاه باربری ریلی بندرعباس

ایستگاه باربری ریلی بندرعباس یک نقطه مهم در شبکه حمل و نقل ریلی جنوب ایران است که در استان هرمزگان واقع شده است. این ایستگاه به عنوان بخشی از زیرساخت حمل و نقل ریلی کشور، به منظور انتقال بار و مسافر از/به بندر عباس و سایر نقاط کشوراستفاده می‌شود. ایستگاه باربری ریلی بندر عباس از امکانات مدرن و متنوعی برخوردار است.

از خطوط ریلی بندرعباس به مقاصد مختلفی در سراسر ایران می‌توان بهره‌ برد. بندرعباس به عنوان بندری در خلیج فارس و در نزدیکی کشور های حوزه خلیج فارس از اهمیت زیادی برخوردار است. از این بندر می‌توان به مقاصدی نظیر تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و سایر شهرها از طریق شبکه ریلی کشور بارها را انتقال داد. همچنین از ایستگاه ریلی بندرعباس به عنوان یک ایستگاه استراتژیک میتوان به تمام نقاط ریلی آسیای میانه کالا حمل ونقل نمود. مسیر بندر عباس- مشهد- سرخس به کشورهای ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، مغولستان، روسیه و …. یک شبکه ریلی بین المللی مهم است.

گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در بندرعباس قادر به حمل کلیه محموله ها به آسیای میانه، روسیه، ترکیه و اروپا از این ایستگاه میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود.

ایستگاه باربری ریلی تبریز

ایستگاه باربری ریلی تبریز یکی از ایستگاه‌های ریلی مهم در شبکه حمل و نقل ریلی شمال غرب ایران است. این ایستگاه ریلی عموما برای ترانزیت یا صادرات کالاهای مختلف به ترکیه و اروپا استفاده میشود. گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در تبریز قادر به حمل کلیه محموله ها به ترکیه و اروپا از این ایستگاه میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود.

پایانه مرزی ریلی سرخس

پایانه مرزی ریلی سرخس یک نقطه مهم در شبکه حمل و نقل ریلی شمال شرقی ایران است و به عنوان یکی از دروازه‌های ورود و خروج بارها از و به کشورهای مجاور، امکانات لجستیکی متنوعی دارد. این پایانه مرزی به مقاصد مختلفی از جمله کشورهای CIS خدمات باربری ریلی ارائه می کند.

مقاصد حمل بار از پایانه مرزی ریلی سرخس معمولاً شامل کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، مغولستان ،ازبکستان، افغانستان و روسیه می‌شود و نقش مهمی در تسهیل تجارت و حمل و نقل بین کشورهای منطقه ایفا می‌کند. ایستگاه ریلی سرخس از آن جهت دارای اهمیت بیشتری است که تعویض بوژی واگن ها در آن انجام میگردد. گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در سرخس و دارابودن محوطه اختصاصی به مساحت 5 هکتار مابین خطوط عریض و نرمال در منطقه ویژه قادر به حمل کلیه محموله ها به آسیای میانه، روسیه، ترکیه و اروپا از این ایستگاه میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ و… توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود.

پایانه مرزی ریلی اینچه برون

پایانه مرزی ریلی اینچه برون در شمال ایران یک نقطه مهم در شبکه حمل و نقل ریلی کشور است و امکانات متنوعی برای حمل بار دارد. گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در اینچه برون قادر به حمل کلیه بارهای ریلی به آسیای میانه و روسیه از این ایستگاه میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود.

 

پایانه مرزی ریلی رازی

پایانه مرزی رازی در ایران یک نقطه مهم در شبکه حمل و نقل ریلی غرب کشور است. این پایانه دارای امکانات متنوعی برای حمل بار دارد. ایستگاه ریلی رازی در خصوص صادرات و واردات با کشور ترکیه و سایر کشور های اروپایی، جهت حمل مطمئن بارهایی با تناژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

پایانه مرزی ریلی آستارا

مقاصد خارجی حمل بار ریلی از این ایستگاه به کشور جمهوری آذربایجان، گرجستان و شهرهای مهم روسیه مانند سنپترزبورگ، مسکو، کازان، ماخاچ کالا و… و بلاروس می باشد. گروه خادم ریل با داشتن دفتر رسمی در آستارا قادر به حمل کلیه بارهای ریلی به کشورهای مذکور از این ایستگاه میباشد. خدمات تخلیه بارگیری، ترکینگ واگن، لشینگ توسط تیم متخصص خادم ریل انجام میشود. ارائه انواع واگن های مسقف و یخچالی از خدمات برجسته گروه خادم ریل در طول سالیان متمادی بوده است. باربری ریلی سنگ، مواد پتروشیمی، مواد غذایی، خرما، کاشی و سرامیک، انواع لبنیات، پسته و … توسط واگنهای مسقف و یخچالی توسط کارشناسان ریلی خادم ریل انجام میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120290677 تماس حاصل فرمائید.