حمل ریلی به ترکیه

ارسال بار از ترکیه ( باربری از ترکیه ) | 09120499750

 

در ترکیه ایستگاه های ریلی بسیاری وجود دارد که روزانه حجم قابل توجهی بار را از ترکیه به اروپا، از ترکیه به کشورهای آسیای میانه(ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان ) حمل می کند.

ایستگاه های ریلی وان، قاضی انتپ، قیصریه، آنکارا، ازمیت، استانبول، ازمیر، اسکندرون ، مرسین و … تنها تعدادی از ایستگاه های ریلی ترکیه هستند. ترکیه به عنوان یک شاهراه برای ورود به اروپا عمل می کند و جایگاه استراتژیکی در حمل محمولات، ارسال بار از/به اقصی نقاط دنیا را دارد. حمل ریلی یک گزینه  مناسب برای انتقال، جابجا کردن محمولاتی است که بصورت پروژه ای حمل می شود و یا حتی کالاهایی که وزن آنها بیشتر از 2 یا 3 تریلی است.

کشور ایران که در مسیر جاده ی ابریشم واقع شده است و همسایه کشور ترکیه است، همواره توانسته است مسیر مناسب ارزانی برای حمل،باربری کالاها از اروپا به ازبکستان،تاجیکستان،ترکمنستان،قزاقزستان،قرقیزستان باشد. در عین حال دیگر کشورهایی که در مرز مشترک با ایران دارند و در همسایگی ایران واقع شده اند مانند پاکستان، افغانستان،عراق نیز برای ارسال کالا از ترکیه ترانزیت از طریق ایران را ترجیح می دهند و این تنها به دلیل امنیت در حمل و باربری، سرعت در ارسال و هزینه ی پایین و ارزان در ترانزیت کالا از طریق ایران است. همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات متحده عربی،قطر،کویت،بحرین و …. نیز مسیر ایران را یک مسیر ترانزیتی امن و ارزان می دانند و خادم ریل که در صنعت حمل ریلی،باربری ریلی از کارشناسان با تجربه بهره گرفته است می تواند همراه همیشگی بازرگانان و صنعتگران در حوزه داخلی و بین المللی باشد. برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از هزینه های حمل از ترکیه با کارشناس بابایی از طریق شماره تماس 09120499750 در ارتباط باشید.

کالاهای متنوعی از کشور ترکیه به ایران وارد می‌شوند که می‌توان از میان آن‌ها انواع پوشاک، مواد غذایی و دارو اشاره کرد.

محصولات متنوع و بسیاری از ایران به ترکیه صادرات می شود که زعفران، پسته، خرما، کشمش، هندوانه، آبمیوه، انگور بدون دانه، موز سبز به صورت تازه و خشک، سیگار، توتون، ماشین های نوردگرم و سرد برای فلزات، تخته های فیبری و هر وسیله دیگری که از چوب ساخته می شود، سوپر فسفات ها، مکمل های غذایی و کاغذ مقوا و ….از نمونه محصولات صادراتی کشور ایران به کشور ترکیه است که باربری آن ها بصورت جاده ای،ریلی،هوایی، دریایی و ترکیبی با توجه به ماهیت و تناژ کالا شیوه ی حمل مناسب انجام می شود و خادم ریل برای تمامی روش های حمل، باربری ریلی،باربری دریایی،باربری جاده ای و باربری هوایی به ترکیه سرویس می دهد. برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از هزینه های حمل از ترکیه با کارشناس بابایی از طریق شماره تماس 09120499750 در ارتباط باشید.

کشور ازبکستان نیز فلزات غیر آهنی، انواع میوه و سبزیجات،کودهای نیتروژنی و… را به ترکیه صادرات می کند و از ترکیه کالاهایی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مختلف مکانیکی و الکترونیکی، محصولات پلاستیکی، نساجی، شیمیایی، دارویی، محصولات دباغی و رنگرزی به ازبکستان واردات می شود.

محصولات متنوع بسیاری از طریق کشور ترکیه به نقاط مختلف در اروپا،آسیای میانه،آفریقا،آمریکا،کانادا و دیگر نقاط به روش های مختلف حمل می شود. خادم ریل دفتر فعال در ترکیه دارد می تواند خدمات باربری با کیفیتی را با قیمت های رقابتی بصورد جاده ای،دریایی،ریلی، هوایی و ترکیبی ارائه دهد. برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از هزینه های حمل از ترکیه با کارشناس بابایی از طریق شماره تماس 09120499750 در ارتباط باشید.