حمل ریلی از بندرعباس

حمل بار ریلی از بندر عباس  به آسیای میانه و ترکیه ( باربری از بندرعباس به آسیای میانه و ترکیه ) | 09120290677

ایستگاه راه‌آهن ریلی بندر عباس، یکی از ایستگاه‌های مهم راه‌آهن در ایران به منظور حمل بار است که در جنوب کشور و در استان هرمزگان قرار دارد. این ایستگاه به عنوان یکی از اهم نقاط ورود و خروج کالاها به و از بندر عباس به کار می‌رود. از این ایستگاه می‌توان به راه‌آهن‌های اصلی و شاخصی که به شهرها و مراکز صنعتی داخلی و بین‌المللی متصل می‌شود دسترسی داشت.

بندر عباس به عنوان یکی از بنادر اصلی ایران در خلیج فارس، نقش بزرگی در صادرات نفت، محصولات پتروشیمیایی، فلزات، مواد خام و سایر کالاها به کشورهای اسیای میانه ایفا می‌کند. بندر عباس همچنین به عنوان یک بندر وارداتی برای کشورهای این منطقه برای واردات کالاهای مختلف از جمله مواد خوراکی و کالاهای مصرفی نیز شناخته می‌شود.

شناخته شده ترین مسیر ریلی بین المللی ریلی بندر عباس-سرخس است که دارای طول 1619 کیلومتر است که از طریق ترکمنستان، ازبکستان و قزاقستان به روسیه قابل دسترسی است (به عنوان مثال تا ایستگاه آلماتی 3765 کیلومتر فاصله ریلی دارد شامل ایران 1619 کیلومتر، ترکمنستان 449 کیلومتر، ازبکستان 732 کیلومتر و قزاقستان 956 کیلومتر).

 

مسیر حمل ریلی بار از بندر عباس به قزاقستان از طریق شبکه راه‌آهنی ایران و کشورهای همسایه انجام می‌شود. مسیر ریلی و ارائه خدمات ریلی توسط گروه خادم ریل از بندر عباس به تمامی ایستگاههای کشور قزاقستان از جمله آلماتی و آستانه ( نورالسلطان، ساراکوایا)، ایستگاه های شیمکنت (698606)، آلماتی1 (700007)، کاراگاندا(673905)، آستانه (690002) کستانای (684001) و کوشتائو1(687008) ارائه میگردد.

انجام میشود. جهت کسی اطلاعات بیشتر با شماره 09120290677 تماس حاصل فرمائید.

حمل ریلی بار از بندر عباس به تمامی ایستگاه های ازبکستان نیز از دو مسیر اصلی که معمولاً برای این منظور استفاده می‌شوند از جمله مسیر سرخس و مسیر اینچه برون قابل حمل است. البته مسیر سرخس برای حمل و نقل ریلی از بندر عباس به ازبکستان به طور معمول بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسیر دیگر برای حمل و نقل ریلی از بندر عباس به ازبکستان ( ارسال بار ریلی از بندرعباس به ازبکستان ) از طریق بندر ترکمن آباد در شمال ایران است. با خادم ریل همراه باشید. در صورت نیاز با شماره 09120290677 تماس حاصل فرمائید. حمل انواع کالاها به تمامی ایستگاه های ریلی ازبکستان از جمله بخارا یک و دو ، ایستگاه های تاشکند ، سمرقند ، اندیجان ، فرغانه ، بیک آباد ، نمنگان ، جامبای و ….) انجام میشود.

خدمات حمل ریلی با انواع واگنهای مسقف، لبه بلند، لبه کوتاه، سواری کش و … به ایستگاه های کشور تاجیکستان از جمله دوشنبه ، خجند ، عینی و ..   توسط گروه خادم ریل انجام میشود.

حمل و نقل ریلی از بندر عباس به قرقیزستان ( ارسال بار ریلی از بندرعباس به قرقیزستان ) ممکن است از طریق مسیر‌های مختلف صورت بگیرد، اما مسیر اصلی برای این مسیر به کمک شبکه راه‌آهنی ایران و ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان انجام میشود. برخی از ایستگاههای مهم ریلی کشور قرقیزستان که خدمات حمل به آن توسط گروه خادم ریل انجام میشود عبارتند از ایستگاه بیشکک1(716607)، آلامدین(716908)، اوش(719605) و جلال آباد(718301)

مغولستان یک کشور دور از دریاها و بنادر است، بنابراین حمل و نقل ریلی به این کشور نیاز به ترانزیت از کشورهای همسایه دارد. مسیرها و مراحل اصلی برای حمل و نقل ریلی از بندر عباس به مغولستان ایستگاه اولانباتور به شرح زیر می‌باشد:

بندر عباس- سرخس- بالاشاک قزاقزستان (مرز ورودی)- پاولودار- بارنائول- نووسبیرسک- کراسنویارسک- ایرکوتسک- اولان اوده- اولانباتور(مغولستان)

گروه خادم ریل با همکاری شرکت های زیر مجموعه خود توانسته بیش از 10 هزار تن میلگرد را به صورت ریلی به ایستگاه اولانباتور حمل نماید. جهت حمل بار ریلی به مغولستان با شماره 09120290677 تماس حاصل فرمائید.

حمل ریلی کالا از بندر عباس به مقصد ترکیه توسط گروه خادم ریل ( ارسال بار ریلی از بندرعباس به ترکیه ) از مسیر بندر عباس- یزد زنجان- تبریز- رازی- وان و از آنجا به مقصد شهرهای مختلف ترکیه انجام میپذیرد.

از مقاصد حمل بار ریلی در ترکیه میتوان به شهرهای وان، استانبول، آنکارا، ازمیر، مرسین، قاضی انتپ، قونیه و… اشاره کرد.

حداکثر تناژ قابل حمل در این مسیر 55 تن می باشد و مقررات حمل طبق کنوانسیون CIM میباشد. شایان ذکر است که اندازه مسیر ریلی ایران و اروپا یکی است و نیاز به تعویض بوژی واگنهای ارسالی به ترکیه در مرز ایران نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس گروه خادم ریل به شماره 09120290677 تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان بهره مند گردید.