ایستگاه های ریلی مغولستان

  • خانه
  • ایستگاه های ریلی مغولستان

ایستگاه های ریلی مغولستان (09108062417)

مغولستان دارای شبکه راه‌آهن محدودی است و تعداد ایستگاه‌های راه‌آهن در این کشور کمتر از دیگر کشورهای بزرگتر است. برخی از ایستگاه‌های مهم بار ریلی در مغولستان عبارتند از:

اولان ‌باتور (Ulaanbaatar) ایستگاه راه‌آهن اولان‌باتور پایتخت مغولستان است و یکی از مهمترین ایستگاه‌های راه‌آهن در کشور می‌باشد.  کد ایستگاه: 000848

سوخباتار (Sukhbaatar) این ایستگاه مرز ریلی بین روسیه و مغولستان میباشد، و بارهایی که از ایران به مقصد اولان باتور بصورت ریلی حمل میشوند، از این ایستگاه عبور میکنند. کد ایستگاه: 010686

زامین اوده(Zamin Ude) این ایستگاه مرز ریلی میان مغولستان و چین می باشد. کد ایستگاه: 937023

حمل بار ریلی به مغولستان از طریق مرز سرخس و اینچه برون به ترکمنستان و سپس از مرز ترکمنستان به مغولستان انجام شود. ایستگاه سرخس در ایران به عنوان یکی از نقاط اصلی ورود به ترکمنستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا، حمل بارها به سمت ایستگاه‌های راه‌آهن قزاقستان، روسیه و سپس به ایستگاه‌های مقصد در مغولستان ادامه می‌یابد.

کالاهایی که بصورت ریلی به مغولستان حمل می‌شوند شامل مواد معدنی، محصولات کشاورزی، مواد غذایی، محصولات صنعتی و تجهیزات صنعتی، مواد ساختمانی و سایر کالاها باشند. همچنین، ممکن است کالاهای دیگری نیز به مغولستان حمل شوند، اما نوع و مقدار آنها بستگی به تجارت و توافقات تجاری میان کشورها و بازارهای مقصد دارد.

جهت حمل بار به ایستگاه های ریلی مغولستان، با کارشناسان گروه خادم ریل در ارتباط باشید: 09108062417