حمل ریلی از بلاروس

حمل ریلی از بلاروس 09127383349

جمهوری بلاروس یا روسیه سفید یک سرزمین محصور در خشکی در شرق اروپا است که با کشورهای روسیه، اوکراین، لهستان، لیتوانی و لتونی هم‌مرز است. پایتخت آن شهر مینسک (Minsk)  است، و شهرهای مهم دیگر آن برست (Brest)، گرودنو (Grodna)، گومل (Gomel)، موگلیف  (Mogiliov) و ویتبسک (Vitebsk) هستند.

بلاروس، یکی از کشورهای اروپای مرکزی و شرقی، با جمعیتی بالغ بر ۹ میلیون نفر و موقعیت جغرافیایی استراتژیک، به عنوان یک بازار جذاب برای تعاملات اقتصادی و تجاری جهانی به شمار می‌رود.

بلاروس با مساحت تقریبی ۲۰۶ هزار کیلومتر مربع، به عنوان یکی از کشورهای کوچک این منطقه محسوب می‌شود. با این وجود موقعیت استراتژیک این کشور، آن را به یک پل ترانزیتی مهم بین اتحادیه اروپا و روسیه تبدیل کرده است.

تا سال 2022، بلاروس به عنوان یکی از همکاران تجاری مهم ایران در منطقه اروپا شناخته شده است. تبادلات تجاری بین این دو کشور، به ویژه در زمینه‌های نفت و محصولات پتروشیمی، کشاورزی، و ماشین‌آلات انجام می‌شود. با توجه به موقعیت جغرافیایی بلاروس و تبادلات تجاری مثبت با ایران، این کشور از مهمترین بازارهای همکاری برای ایران در منطقه اروپا به شمار می‌آید.

بلاروس به عنوان یک کشور صنعتی و کشاورزی، محصولات گسترده‌ای را به بازار جهانی صادر می‌کند. برخی از مهمترین محصولات صادراتی بلاروس شامل موارد زیر می‌شوند:

نفت و محصولات نفتی: بلاروس به عنوان یک کشور صادرکننده نفت و گاز به بازارهای جهانی معروف است. این شامل نفت خام، گازوئیل، مازوت و محصولات پتروشیمیایی متنوع است.

محصولات کشاورزی و مواد غذایی: بلاروس یک کشور با تولیدات کشاورزی زیاد است که شامل گندم، جو، کنجد،  گیاهان روغنی، لبنیات و محصولات دامی متنوع می‌شود.

ماشین‌آلات و تجهیزات: بلاروس تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی، تجهیزات صنعتی و ساختمانی، ابزارهای کشاورزی و تجهیزات جاده‌سازی است. این محصولات به عنوان یکی از قطب‌های تولید ماشین‌آلات در منطقه شناخته می‌شوند.

محصولات فلزی: فولاد و محصولات فلزی نظیر لوله‌ها، ورق‌ها، و محصولات فولادی دیگر از مهمترین محصولات صادراتی بلاروس به بازار جهانی هستند.

محصولات چوبی: صادرات محصولات چوبی مانند نئون‌ها، مبلمان چوبی، کاغذ و محصولات جانبی چوب از دیگر زمینه‌های فعالیت صادراتی بلاروس به بازار جهانی هستند.

محصولات پتروشیمی: در ادامه فعالیت در زمینه نفت و گاز، بلاروس محصولات پتروشیمیایی مانند پلیمرها، لاستیک و مواد شیمیایی را نیز به بازارهای خارجی صادر می‌کند.

از جمله مهم ترین ایستگاه های ریلی بلاروس میتوان به ایستگاه ریلی Minsk، Brest ، Baranovichi ، Vitebsk ، Slutsk ، Kalynkavichy اشاره کرد. گروه خادم ریل با در اختیار داشتن واگن های مسقف و یخچالی آماده ارائه خدمات ریلی از ایستگاه های ریلی بلاروس به ایران و برعکس با بهترین قیمت می باشد.

حمل بار ریلی و باربری ریلی از ایران به بلاروس با واگن های مسقف و یخچالی از طریق گذرگاه مرزی آستارا – ایران با عبور از کشورهای آذربایجان و روسیه و بالعکس صورت می گیرد.

برای محاسبه قیمت حمل بار ریلی می بایست کد ایستگاه مورد نظر در بلاروس ، نوع کالا ، کد تعرفه گمرکی کالا، نوع بسته بندی و تناژ محموله را با کارشناسان گروه خادم ریلی در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین قیمت را دریافت نمایید. با شماره 00989127383349 – خانم دستمالچی از طریق تماس و واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

همچنین گروه خادم ریل با تجربه کافی در زمینه حمل محموله های ریلی و باربری ریلی از بلاروس به صورت ترانزیت از ایران به مقاصد مختلف امکان ارائه سرویسی مناسب را به شما مشتریان عزیز دارد. از جمله محموله های ترانزیتی شرکت خادم ریلی می توان به حمل 5 هزار تن محموله شیرخشک از مبدا ایستگاه ریلی Slutsk بلاروس به عراق از طریق آستارا – ایران به صورت ترکیبی ریلی و جاده ای اشاره کرد.

همچنین حمل محموله آرد و غلات از روسیه و بلاروس به افغانستان به صورت ترکیبی ریلی و جاده ای نیز از جمله پروژه های ترانزیتی گروه خادم ریلی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد حمل بار ریلی و باربری ریلی به / از بلاروس و اطلاع از قیمت های حمل با کارشناسان گروه خادم ریل درارتباط باشید:  00989127383349 – خانم دستمالچی