فریت بار مسافری: بار هوایی مسافرانی است که از طریق گمرک فرودگاه ها به شکل غیر همراه و از طریق صدور بارنامه هوایی با هزینه بسیار کمتر نسبت به اضافه بار همراه مسافر به مقصد ارسال می گردد. افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند و می خواهند وسایل منزل ارسال نمایند و این وسایل بیش از حد مجاز بار همراه مسافر می باشد، لذا بار را باید اصطلاحا فریت کرد.

هزینه صدور بارنامه برای اضافه بار مسافری پایین تر از جریمه ای است که مسافر بابت پذیرش بار باید پرداخت کند و همچنین این هزینه کمتر از 30 درصد مبلغ جریمه خواهد بود.

خدماتی که در فریت بار ارائه می شود، به شرح زیر می باشد:

مرحله اول:

گروه پکینگ تمام وسایلی که مسافر قصد دارد به کشور مقصد ارسال کند را بصورت استاندارد بسته بندی می کند، مهمترین بخش پروسه فریت بار مسافری کار پکینگ و بسته بندی مناسب می باشد.

مرحله دوم:

تمامی لوازم برای اینکه بصورت یکپارچه باشد بر روی پالت پلاستیکی پک شده و با استفاده از تسمه های نگهدارنده محکم می شود و سپس کل پالت با نایلکس پوشیده می شود، پکینگ استاندارد از آسیب دیدگی احتمالی اثاثیه جلوگیری می کند.

مرحله سوم:

مرحله بارگیری و حمل اثاثیه به فرودگاه می باشد که کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی انجام می شود. از آنجایی که بارگیری با دقت کامل و تجهیزات مورد نیاز دقیق انجام می گردد، هیچ گونه آسیبی به بار مسافری وارد نمی شود.

مرحله چهارم:

در این مرحله بعد از تمام شدن تشریفات فرودگاهی، بارنامه صادر می گردد.

مرحله پنجم:

ارسال بار مسافری به مقصد صورت می گیرد.

مدارک لازم جهت ارسال بار مسافری

نرخ بار بستگی به میزان وزن بار و حجم بار و ایرلاین حمل کننده دارد.

محدودیت های حمل هوایی

 

گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت خدمات مربوط به فریت بار مسافری، حمل لوازم شخصی و اثاثیه منزل را از طریق فرودگاه های بین المللی ایران به سایر نقاط جهان به انجام می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *